fredag, februari 3

Capische?

Jag var i skolan och åt mat och flängde runt och fick inte något vettigt gjort på hela dagen. DET var väl bra jobbat? Men sen börjar telefonen att RINGA. Herregud, tretton samtal på en timme och inte en av dem ger ett produktivt resultat.

Så jag tar ett glas vin och värjer mig för alla blinkande fönster på MSN och blir irriterad istället för det är vad vem som helst utom jag normalt skulle göra och jag förtjänar att vara en jävla less människa emellanåt.

Igår gjorde jag och mormor ansiktsbehandling, manikyr, klippte oss och fixade oss since det kom en massa smink på posten. Således var jag mycket uppfixad och tjusig idag i skolan. Inte för att det gjorde någon större skillnad då jag ändå gled runt och undrade var fan en viss ¤ befann sig någonstans.

Jävla telefon: Loo var är det fest, Loo VAD HÄNDER? Hörni; om en av er till ringer och undrar VAD DET ÄR SOM HÄNDER så skickar jag en målsökande missil på er. Ta själva reda på vad som händer för jag har inte en aning. Jag tänkte dricka det lilla vin som finns kvar, sen hoppas jag kunna gräva ner mig i mitt eget mentala mörker. Imorgon kommer liselotts mamma hit på dagen och jag ska passa caesar och vanilla medan de shoppar. På kvällen rymmer jag, jag orkar inte.

Bild: Jag har klippt mig. Så, nu var det med det.



Inga kommentarer: