onsdag, januari 3

Feber



Nattens underbara progressive house / vocal house playlist:

Motorcycle - As the Rush Comes (Gabriel and Dresden Sweeping Strings Remix)
Matthew Dekay - Higher thoughts
sarah_mclahlan-fallen_gabriel_and_dresden_anti-gravity_mix-
Whigfield - Was A Time (Roberto Molinaro Concept)
Matthew Dekay & Alfredo - Symbyosis
Dj Tiësto - In My Memory (Gabriel And Dresden Elephant Mix)
armin_van_buuren-zocalo_(feat._gabriel_and_dresden)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
above_and_beyond_-_no_one_on_earth_(gabriel_and_dresden_remix)
Dottor Dag - La Batteria Della Mente (Molinaro Club Concept)
[Nip Tuck] The Engine Room - A Perfect Lie (Gabriel & Dresden Remix)
matthew_dekay_vs_beastie_boys-intergalactic
pacific_2_feat_anita_kelsey_-_have_2b_with_u_(matthew_dekay_remix)

Inatt har jag varit PRODUKTIV. Städat, tvättat lite, fixat, plockat och sorterat tvätt. Åh! FY FAN vad underbart. Här står jag och städar under diskbänken. Döm om min förvåning när jag hittar en bag in box - med minst två glas vin kvar i! Stor lycka och glädje uppstod så jag stekte lite potatis och beslöt mig för att äta riktig middag också, klockan två på natten.
Jag rekommenderar verkligen låtarna ovan. Märks det att jag börjar friskna till nu?

Matthew Dekay - jag vill gifta mig med dig! Din musik gör mig alldeles varm och PERFEKT inombords, du skapar beats som får mina höfter att röra sig, du får min kropp att spännas. I "higher thoughts" visar du mig vad du kan göra på ett dansgolv, och du skapar ljudbilder som måste komma från himmelen om något. Jag älskar dig matthew!

Jag hoppas, hoppas, hoppas på att få träffa ST idag. Han får mig alltid på så jävla bra humör, det sitter nog i hans retsamma ådra. Han ringde igår och berättade om ditten och datten, vi pratar faktiskt i telefon varje dag, och jag gillar det där. Små rapporter om saker och ting. Jag är en riktig kaffetant. Älskar när folk ringer och småpratar. Älskar att småskvallra. Jag tror att mina 26 år börjar hinna ikapp mig nu.

Hehe. Gjorde ett testgeeksugar , vilken är en av mina favoritsajter just nu. Hur geeky jag egentligen är. Här är resultatet:

"Totally Geeky
It's all about RSS readers, upgrades, specs, industry standards and future technology for you. You don't mind admitting your geekiness because you know 99.9 percent of the population is going to have no idea what you're saying, and therefore look up to you. There is no try, only do."

Tjoho! Jag är en geek. Så jävla fett.

Inga kommentarer: