söndag, april 1

Livmodertappad

Idag kom V hem. Hon stod och skrattade på flygplatsen med mobilen i tassen, just nyanländ, medan jag orerade om a) Hur jävla ont i livmodertappen jag har due to..ehm..nattens aktiviteter b) Det faktum att vi lika gärna kan gå och testa oss på ungdomsmottagningen öppet hus på Tisdag och huruvida jag respektive hon är sjukdomshärdar eller ej och c) Det faktum att män är opålitliga svin och kvinnor är opålitliga hyndor.

ÄNTLIGEN är världens bästa V hemma.


Vi har diverse lukrativa businessplaner, hon har en massa intressanta jobb på gång, och det har jag också. Idag skickade jag iväg mitt CV till ett gäng bemanningsföretag och en massa annat i förhoppning om att ha ett svalt kontorsjobb så här i sommar. Jag har ju faktiskt jobbat som konsult inom Finans, på Olsten, nuvarande Adecco, för många herrans år sedan, så lite bagage har jag allt, och grejen är den här, det är inte så jävla dramatiskt med kunnande av MD110-växlar och ekonomisystem när man är blond och snygg och ler en jävla massa. Jag vet att det är totalt förkastligt och jävligt, if taken seriously, antijämställt att säga så, men nota bene att jag faktiskt driver lite med konceptet också, så ni som tycker om att ta min blogg på alldeles för stort allvar och inte kan läsa mellan raderna; Sätt igång med det genast.


Jag tänkte ta hela testraddan på tisdag. Testa mig för allt! Ska jag säga och slänga upp mig i gynstolen. Entusiastisk som fan så klart. Vill de däremot sätta nålar i armarna på mig kommer jag förmodligen börja gråta som ett barn. Avskyr verkligen blodprov.


H katalogiserar om sina MP3:or för sjätte gången den här veckan, och vi ska snart ner och handla mat.

Härliga Söndag, och härliga jävla smärta i livmodertappen! Kids, don't do this at home. Haha..

Flygare: Veckans Onsdagstips - House när det är som fräsigast.

Inga kommentarer: