tisdag, januari 27

En award!


Åh, jag är så efter! Förlåt Lovi, jag läser bloggar periodiskt (inte varje dag utan typ en gång i veckan eller så, för att få fler inlägg att snaska på) Och jag har alltså fått en award! Wohoo!
Fan, jag får sån ångest av sånt här. Nu är det meningen att jag ska ge awards till åtta stycken. Det ger mig ångest eftersom de flesta förtjänar awards och det känns döoschysst att ge till en och inte ge till en annan. Så jag har valt ett nytt system. Jag tänker ge awarden till EN person och jag tänker motivera varför:

För att ditt skrivande och dina berättelser om fina lilla Abbe och hans underbara bror väcker glädje, eftertanke och leenden. För att du använder dig av ett språk och rika ord som stimulerar själen, och för att du skapat en blogg som ALLA kan läsa. Heja Abbe. Och Heja Abbes pappa! Jag läser, gråter, skrattar och njuter. Det HÄR är en RIKTIG blogg, en blogg värd att nämnas i alla sammanhang om en annorlunda pojkes kamp för att få leva.
Heja Abbe! Jag önskar er allt gott.

Det är säkerligen inte troligt att Abbes pappa skulle läsa detta, men oavsett vad så har de MIN röst. Jag är ett fan bland många!

Här är "reglerna" för denna award som jag inte följde den här gången gällande antalet bloggar man skulle nominera ;)

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Inga kommentarer: