fredag, juli 24

Milstolpe 1



Milstolpe i cancerförloppet / Cellgiftsbehandlingens eftergifter:

Idag slet jag av mig en stor tuss med hår när jag borstade det. Sedan började det bara rasa.
Jag bara tar i det och det lossnar, som när man tappar dagligt hår ni vet, men mycket mer.
Ju mer jag tar i det, ju värre blir det.
Jag bifogar en "sista" bild på hur mitt hår ser ut så här normalt, för snart finns det inte mer. Det mest nytagna jag har.

Jag vet inte om jag är chockad, jo det är jag. Klart det är väntat men nu är det...
på riktigt.
Håret rasar och det finns inget jag kan göra åt det.
Tur jag har fina sjalar hemma och jag ska ju få en peruk, så..
Jag vet inte vad jag ska tycka.
Usch.
Näe, jag slutar här så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Följer din blogg, och jag vet inte vad man ska skriva förutom att du kommer klara det här! Förstår i hjärtat hur hemskt allt måste vara, och även ha ett litet barn som man vill göra det bästa för! Jag blir så arg på denna sjukdom!!! Skickar en massa tankar och kramar till dig och din lilla son! *Kram*