onsdag, oktober 4

I guess they think that

Vad är det med världen egentligen?

Var hos min mor igår. Och fick smak för den gamla skivan "Mega dance 5". Hits av inte dess like, som Herbie's klassiker "I believe" och P.I.D's gamla one hit wonder "I guess they think that".
Och det vrånga i mig gör att jag bara vill en enda sak just nu. Ner i dyn, rätt ner i sjön bara. Exhale consciousness.
Jag VET att jag är en dålig människa. Jag vet att jag inte är bra på att göra er glada just nu. Jag vet att jag borde göra mer. Men det går inte.

Jag har skrivit och skrivit och skrivit utan något resultat.
Fast i en cirkel av ord, och kanske...

Men nu måste jag lära mig att se framåt.

Guldturbo berättade att han drömt om mig inatt. Jag ska enligt uppgift ha legat på hans säng. Iförd jeans. Mer än så vet jag inte.
Jag verkar ha en tendens att dyka upp i människors drömmar lite hipp som happ. Människor som jag mött för väldigt länge sedan, eller som jag inte träffar alls längre.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Inga kommentarer: