fredag, juni 30

Tips till de eviga

¤, du skulle ju ha på dig den svarta skjortan! FÖR HELVETE GÖR NÅNTING RÄTT!Men du gör dig jävligt snygg i tryck, det måste jag erkänna. Hehe. Son of a ...

Update: Jag har varit dunderförkyld i två veckor, med brusten trumhinna och blodhostande, men jag är på bättringsvägen och har nu fått lite semester här i Globen (!) där jag botaniserar på S balkong. Vi handlade mat på vägen hit, och bakom oss i kassan stod min föredetta:s kusin. Min föredetta det otrogna aset, ni vet. Nu var det ju min föredetta och inte kusinen som var otrogen så jag sa inte hej. För det är jävligt pinsamt såntdär, när man träffar på familj till föredettingar. Man får ju aldrig ett oficiellt "hejdå" till själva familjen, jag menar; föredettingen grät jag på och skrek jag på så det stod härliga till. Hur som helst; vi pratade om det där, jag och S, det där med att man aldrig får riktigt, ett ordentligt avsked till sin föredettings familj. Helt plötsligt ses man aldrig mer bara. And that's it.

Hur som helst så är det en mellow helg. Jag har ju som bekant legat på dödens rand i ett par dagar, och så var jag i Luleå förra helgen också, men det var en annan sak. T har försvunnit och jag är jävligt hungrig.

Mer senare.

Senare: (00:45)
Imorgon; technofest i flaten och DOP. Min mor, heroinisten, har äntligen slutat ringa och skrika att jag är en dålig dotter för att jag inte bär henne till hennes pusher så hon kan slå i sig lite. Jag tror inte ni har en aning egentligen. Jag är hemma hos S och filar med hans dator och äter glass och skriker att jag VILL HA MER SÅS och han garvar förstås åt mig för det är vad man gör när loo sätter fart. Jag trycker i mig mina citalopram som en duktig flicka och mina Zoloft är slut och det är då jag får panik, panik för zoloft gör verkligen så mycket för mig. Jag äter dom parallellt men jag har inte råd att hämta ut en ny låda. Jag hatar det. Jag älskar zoloft. Jag längtar inte efter dumheter på zoloft. Jag äter frukost som en duktig flicka och går till jobbet. Utan zoloft kan vad som helst hända.

S har kollat upp mig i SPAR. Detta eftersom han ville ha min födelsedag. Jag tror att han har dödstråkigt på jobbet. Jag har en mycket avslöjande klänning på mig imorgon. Alla får se, fem kronor titten.

Nä, vad jag egentligen ville säga är att jag är ledsen att jag uppdaterar så sällan. Det beror på krass ekonomi, krass kassa och sjukdom.



Inga kommentarer: