lördag, november 22

Let it snow! Let it snow! Let it snow!






Första snön har fallit, vi ska ut i den idag och då blir det bilder. Men strax efter uppstigning (Alex väckte mig 08:55 och då hade jag haft ont i ryggen i en timme säkert, så då steg vi upp. Vi somnade liksom vid 21 bägge två), fick jag besöka toaletten i all hast, för illamåendet bara.. jag vet inte. STEG upp. Hoppas det är temporärt och inte vinterkräksjukan eller nåt sånt, snälla låt det bara vara en krånglig mage. Det räcker med att alex har öroninflammation.

En viss Mr.Mcl skulle ju ha vägarna förbi idag också. Då kan man ju inte ligga och spy! Herregud vad nervöst. Få karlbesök och allt. Nu ska vi till Rosenlunds beroendemottagning och hämta medicin och sen ska vi träffa LottLott och luncha. Hoppas min spy-attack var en one-time-only. Jag mår ju faktiskt rätt bra nu. Förutom reumatismen i vänster fot som alltid återkommer var år med snön. Men den smittar ju inte.

Tillsvidare får ni bilder på en misstänkt brand vid Fridhemsplan. Jag råkade vara inom det avspärrade området och sprang runt med kameran medan rökdykare stormade platsen.

Och just nu, just idag, vill jag för gamla tiders skull, för gamla minnens skull, och för någons skull, en person jag förlorat för länge sen, som jag vet läser det här, bara lyssna på
ATC - Around The World (La la la)

Åh! Jag vill att det ska bli eftermiddag nu!

Inga kommentarer: