måndag, november 17

Ont-t-t-t

Alltså, oroa er inte, det blir inte mer emo än så.
Kvällen har förflutit i lugn takt fram tills nu då jag har fått världens jävla magsmärtor, förmodligen övergående. Kanske har det med medicinen att göra, fuck knows. Lillkiddo vill inte käka mat, han spyr bara, så frågan är om det är nån maginfluensa. Skitsamma, jag har varit "ensam fast med sällskap", och vilket sällskap sen!

För övrigt så har vi badat badkar tillsammans och smörjt in oss, dansat till Andreas Tilliander (nej, people, det är inte någon ny schlagertönt, Tilliander gör minimal techno och progressive och han är so hot right now!) och ni vet, allt sånt där domestic som man pysslar med hemma. Inget att rapportera. Eller - egentligen kanske jag har en hel del att rapportera men just den biten är hemlig just nu. Work in progress, på många håll och kanter..

Nu ska jag lägga mig ner och ha ont, fy fan.

Inga kommentarer: