torsdag, augusti 13

GRATTIS till mig!


GRATTIS till mig som fyller 29, sista året på "20-nånting" och nästa år blir det en 30-årsfest utan dess like. Dagen kommer firas hemma med öppet hus för de närmaste, tårta, kärlek och glatt humör. Dessutom slipper jag sjukan idag.

Idag firar jag med följande playlist på max och jävlas med grannarna:

Fluke - Blue sky
Infected Mushroom - Elation station
Darude - Rush
Amanda Seyfried (soundtrack from Mamma Mia) - Honey, honey
- II - II - Mamma Mia

Tjoho! Nu kom syster, gotta go!

Bild: Jag har skaffat en hårprotes som jag har fixat på egen hand. Det är "bara" en lugg tränsat på ett hårband och jag känner mig fin :)

8 kommentarer:

Gunsan sa...

Grattis och hoppas din dag blir så bra den kan bli.

Angiie sa...

HURRA HURRA GRATTIS! :D

Andris sa...

Hej, Loo! Läste din blogg för första gången på väldigt länge och... ja. Blev sjukt ledsen. Livet är bra jävla orättvist. Hittar inte dierkt ord för tillfället. Är typ chockad. Även om jag inte känner dig mer än att vi träffats vid några tillställningar för typ 6-7 år sen. Men jag har läst din blogg då och då, för det mesta sträckläst någon månads inlägg, och allt har ju löst sig så fint för dig... och så läser man det här.

Skönt i alla fall att behandlingen verkar ha effekt. Och jag hoppas verkligen att allt kommer att bli bra med dig.

Och grattis på födelsedagen!

Icka sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Hoppas att den bli ljus och fylld med kärlek!
Och presenter såklart...=)
Kram/I.

Linda sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får en mysig dag.
// Linda

Revyn sa...

GRATTIS PÅ DIN DAG!;)

Lovi sa...

Grattis på födelsedagen finaste Loo!

Anders sa...

Grattis som fan Loo!