måndag, juli 17

Musslan

Min chef kom hem igår efter två månader i utlandet. Naturligtvis hade han med sig D&G-tröja, Lacostepiket, parfymer och doftljus samt en limpa cigaretter till mig. Jag tryckte ner allt i en väska, samlade ihop lite av maten som jag fick pengar till att köpa, köpte en tvåliterscola och åkte till S. Därefter satt jag mycket på S balkong och avhandlade diverse saker, erkände andra saker och avhandlade the thing about boundries. Jag vet inte, så fort jag ska prata allvar med folk så blir jag som en okokt mussla. Det går inte att öppna mig.

S har virus i sin dator så jag måste ordna det. Och jag fick en förfrågan från S far igår att han behöver lite good ol' fashion dunka dunka. Du har kommit till rätt person. Jag kan hook you up med bra, renodlad techno.

Lite huvudvärk från igår. Var hos A i helgen, blev aspackad och däckade på hennes golv.
Lite trött.
Mer senare.

19:07

Morfar åkte in på akuten i Söndags. Det var ju inte riktigt det jag hade planerat, men..så var det iallafall. Vi vann fett mot öster (2-0) och jag hörde glädjevrålen från söderstadion ända hit.
Den stora frågan är bara: VARFÖR är jag så jävla trött?

Inga kommentarer: