torsdag, februari 14

Bad hairday?



Ja, jag ska sluta vara en töntig morsa och visa bilder på min unge. Snart. När jag slutat stirra på honom för att han är så rackarns jävla fin, alltså.
Med på bilden är min syster Johanna, som är som en kopia av mig fast 10 år yngre (och lite snyggare, måste erkännas). Alex älskar johanna. Men ibland ligger han och stirrar på både henne och mig som om "vänta nu.. vad är det som är fel med den här bilden? är det TVÅ av mamma? och de LÅTER likadant också? shiit, vad är det i den här vällingen egentligen?"..

Alexanders kläder är sponsrade av Moster Lillemor i Vilhelmina! Tack! Mitt stjärnbarn ska ju självklart ha stjärn-outfits!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är så otroligt fin så fortsätt stirra du!

Fejdan sa...

Vi VILL se massa bilder på underbaringen! Det KLIIIIIIAR i mina äggstockar!!!