lördag, maj 6

Heart

Egentligen så är jag sprängfärdig av vansinne. Det märks bara inte. Jag åker till arbetet och hem igen; till det hem som skall bli mitt alldeles snart. I bröstet skriker det när jag läser ord; ord om och om igen men det spelar ingen roll. Vi är vad vi är, vi människor.

Frågelåda: Apropå att bli "accepterad" av subgrupper, som herr anonym säger; Du; det handlar inte om att bli accepterad av några jävla grupper. Det handlar om att bli accepterad alls.

Torsdagen den 27 april dog min mormor. Hon ramlade ihop i hallen. Hjärtat stannade. Hon bara försvann. Så är det alltså; det finaste jag någonsin haft, den enda jag berättat precis allting för, den finaste människa jag någonsin träffat, är död. Begravningen blir den 24 maj klockan 10.30. Jag kan inte ens beskriva hur jag mår. Jag mår inte ens. Jag är avdomnad. Numb. Det finns ingen mening, det finns fan ingenting. Ingenting i min värld får jag behålla. Och ni är alla det ni är.

Jag uppdaterar det här för att jag känner att jag måste, inte för att jag vill.
Aina Doris Lönnroth - ¤ 320130 +060427
Jag älskar dig mer än livet självt, mormor.

1 kommentar:

Christian sa...

Jag beklagar sorgen.

Min önskan är att begravningsceremonin blir minnesvärd och läkande för hjärta och själ ...

"Spiritus Sanctus Veritas"

Christian "grodfabriken"