söndag, september 6

Ingen jävla lust

Jag känner mig mer än modstulen. Spenderat helgen med att städa, ensam i min lägenhet med Alex. Jag ska ju in för nya cellgifter imorgon 10:00, och jag vill inte komma hem till en skitig lägenhet när jag är klar. Jag vill bara kliva in genom dörren och slänga mig på soffan och gosa sönder alex, ta en ren tröja, ta ett rent glas. Så jag tvättade också, bar en sjuhelvetes massa tvätt själv och stod och vek till 23 igår. Jag skiter i om jag inte får tvätta och städa, vafan, om det ska bli gjort överhuvudtaget så måste jag ju göra det själv. Men nu börjar det se bra ut här. Och vad händer? ÄNNU en sådan där jävla helvetesmonsterspindel fick jag ta ihjäl. Följaktligen är det mig ni ska ringa och skrika på om det regnar imorgon igen.

Jag har ingen lust att vara fyrafemdagar på sjukhuset igen. Ingen lust alls.

Inga kommentarer: