söndag, mars 26

Serenity speaks

Underbar dag på balkongen med Serenity ljudande ur högtalarna. Jag lagar min espresso och röker en cigarett och försöker få så mycket sol jag kan. Sitter och pratar med en bekant som försöker förklara för mig vad en dejt är för något. Jag tycker dejting verkar vidrigt. Jag vägrar tramsa med såna saker. Jag vägrar ha med det där att göra alls. J åker runt stan och handlar mat (!) åt alla han känner. Jag åker också runt stan lite idag. Två jobbintervjuer nästa vecka, eventista var skitintresserade. Jag har fan inte tappat vare sig stinget eller energin. Ser fram emot att få loss lite bra saker nu.

Och jag läser mina bloggar och allt är sant.

"You can touch
you can play
if you say
i'm always yours"

Haha! Samtal med stella:
"Allvarligt sofia. Jag måste sluta med det här jävla ätandet"
"Loo, vi är beroendemänniskor. Jag blir beroende av allting. Mat, människor..you name it!"
"Jag måste alltså skaffa mig någon som är attached to my fucking hip eller så förvandlas jag till en jävla semla"

"Vi måste göra något åt det här"
"Frågan är vad"
"Jag vet inte heller. Dricker jag en droppe till så dör jag"
"Jag orkar inte längre, ska vi inte få ha nåt kul alls längre?"
"Tydligen inte. Det här är straffet"
"Så fan heller. Jag kommer över. Vi kan dricka kaffe och jag har epilepsitabletter"
"Oh happy day!"


over and out.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Bad Loo Bad Loo, whatcha gonna dooo?
whatcha gonna doo when they come 4 joooooooo?

Håller tummarna. Det kommer bli bra

Loo sa...

det löser sig..alltid, som ¤ brukar säga.