torsdag, mars 9

The world in my eyes

Gryningen kommer alltid till slut.


Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad world (alternate version)
VNV Nation - Joy
Katie Melua - Shy boy
ATC - Around the world
September - Flowers on the grave
VNV Nation - Endless skies
A flock of seagulls - I Ran (so far away)
Sara McLachlan - In the arms of an angel

Det var iallafall som så att jag snackade lite skit med Stellah häromdagen, och i vårt samtal stod fast att Den så kallat "Gamla eran" måste återtas big time. Jag pratar inte bara om tiden då vi famlade i blindo någonstans iförda benfoffar på ö-malm, utan även om Nationen - The fucking legacy. Hur som haver; vi återinviger detta snarast. Vi ska bara komma på hur fan vi gjorde när vi var tjugotrenånting, och orkade mer än en halvdag.

Jag har suttit och stalkat folk på nätet nu igen. Fan, jag måste skärpa mig. Det bör finnas lagar och regler för sånt jävla nattligt trams. Medan R inte behagat höra av sig ordentligt och T börjat skaka i sina grundvalar av ren frenesi - VEM håller fortet? Exakt. Undertecknad. Men sitter man och har delirium nånstans söder om söder så gör man. Jag vet exakt vem jag borde lasta för det här. Tur för er att jag inte är den syndabockska typen.
Helgens planer: Demolera och rekreera. Dags att ta sig till toppen. Med J:s och C:s och övriga grabbars hjälp kan man återplocka.

Fy fan, om jag bara inte vore så jävla fast i mitt eget...nej nu.



2 kommentarer:

Anonym sa...

oh, gums.. jag jobbar skiten ur mig dygnet runt och har inte tid med något, men du skall veta att jag tänker på dig jagvetintehur många gånger om dagen. jag är också förbannat trött på att världen ger och alltid tar tillbaka och lämnar hjärtat som en våt fimp i ett gammalt ölglas. fuck that, säger jag! men du, puss och allt. all my hopes for you och jag är in need of an update när fan jag nu kommer loss. liebe.

Loo sa...

Dan; i veckan är det du och jag som tar och kör en GRUNDLIG update, för så här kan vi INTE ha det. Wednesday hairfix and beer?