tisdag, juni 19

Arvika - here i come!

Okej, så jag tänkte åka och vältra mig i Arvikafestivalens djup i år igen.
Med en lineup som VNV Nation, Apoptygma Berzerk och Infected Mushroom så bara måste man åka, och det finns klart fler bandnamn att rota bland gällande vilka jag verkligen skulle vilja intervjua; även om jag är rätt övertygad om att jag kommer att stå som en babblande fåne med stamningsproblem deluxe om jag skulle stöta på Mr. Ronan Harris eller Mr. Mark Jackson backstage. Även fast jag är dödstrött mest hela tiden och tekniskt sett inte orkar slussas i bussar till härsan och tvärsan, så vill jag åka. Jag MÅSTE åka, så jag är på G med presspass och roadtrip-planer. Allt jag behöver nu, är en fet jävla VAN, några hundra liter juice och ett par feta D&G-glajjor, sen är jag off! Eller, pja, jag tänkte förstås åka den 11:e Juli, dagen innan det börjar, och inte NU, men ni förstår väl själva prylen.

Så nu när det är all set, så är alltså den stora frågan; Vilka ska dit?
Arvikafestivalen's lineup hittar ni Här.

1 kommentar:

Friskriven sa...

Jag åker, natuuuurligtvis. :)