söndag, juni 24

Tävling - #1

Just det.
Nu är det så här, att jag håller på att redesigna min blogg och ta den till lite högre höjder, so to speak, rent designmässigt. Men själv har jag för närvarande inte tid att ta tag i saken gällande logotyp och design just nu, så jag tänkte utlysa en liten tävling. Har du några fantastiska ideér kring logga och design på den här sidan? Vill du ha ditt namn och gratisreklam /banner upplagd plus en lunch med mig som pris? Ni får använda mina bilder och min text fritt om ni behöver det. Kontakta mig gärna och bifoga lite sköna ideér på Loo_Lonnroth@hotmail.com. Jag publicerar naturligtvis alla bidrag här i bloggen för omröstning, och hänvisar till er / er sajt och ert namn/workname för samtliga uppvisade bidrag.

Kör hårt!
/Er fantastiskt oinspirerade fröken Loo

Inga kommentarer: