tisdag, juni 5

SLITZ-bruden - el pragnento verzioná

E-type på stereon, alkoholfri öl i kylen, (och så alkoholinnehållen öl till karln min då) fantastisk pasta till lunch och spektakulära majskolvar till middagen med V & D som jag och H har ikväll. På lineupen i middagsväg syns bland annat en fantastisk sallad på Haricot verts och rödlök med balsamvinaigrette, färska örter och rucola, en eller annan hemgjord potatissallad, all included, och skaldjur från Smögen, man skall akta sig för Östersjön, för fisken och krabborna där får i sig för mycket tungmetaller och kvicksilver och man vill inte föda fram en unge som ser ut som Robocop eller Freddie Mercuryheavy metal fish är helt uteslutet. (Det får mig helt osökt att tänka på den där fantastiska skämtteckningen med en hårdrockare på Café som jag snott och bland annat använt i den här bloggen; "Cocosboll och kaffe är förvisso gott..men är det METAL?")

Så, förutom det faktum att mina tuttar upptar snart 2/3 av min kropp (jag skulle gärna visa er, men min kamera saknar vidvinkellins) och jag är HÖGST ovan vid att ha såna här balubas nedanför hakan, så är allt peachy and fine and well.

Jag tänkte skriva en massa yadayada här, men jag har en städande karl som tycker att jag borde sätta fart med middagen, så jag skiter i det här nu. Jag har ändå inget nytt att förtälja förutom det här med tuttarna, jag vet att jag tjötar om det men det förstår ni väl själva, det övergår mitt förstånd alltihopa. Jag är en jävla SLITZ-brud från huvudsvålen ned till naveln, sen tar det slut på SLITZ-liknelserna då jag har en liten mage som putar och har sig. Det hade varit charmigt, om det bara inte var så att det inte ÄR mitt ideal då.

Men skitsamma, nu är det bäst jag öser på innan jag får evil eyes från någon i hushållet angående mitt engagemang.

Bild; Me and Mr.H @ home, några timmar sedan. Bilden har genomgått färgfiltrering, så låt er inte luras angående mitt något orange hår.

Inga kommentarer: