torsdag, november 22

Hemmamys







Fan vad kul. Jag har fått Karpaltunnelsyndrom.
Det knycker i handleden och domnar. Får allt svårare att röra handleden utan att det gör ont. Jag kan ingenting göra heller, det är vanligt bland gravida och man hoppas det går över av sig själv. En smärtande handled är inte riktigt vad jag behöver just nu, men vafan, tar jag allt annat skit ska jag väl kunna ta det här också.


Idag var vi och fixade lite julgrejer till hemmet - har trixat, piffat och riggat ljus och gardiner. Inte klart än - men den värme som spreds i vardagsrummet med lite färg och form gjorde mig glad. Jag har också införskaffat två nya växter med oerhörd personlighet. Den ena, den med allra störst personlighet - har jag döpt till George (efter Mr.Orwell), och hans sidekick, den med spretiga och uppåtväxande, kaxiga blad, har ännu inte fått något namn. Jag jobbar på det.

Tog lite bilder på mitt hem och hur det ser ut at the moment. Enjoy! På bild tre uppifrån syns mr.Orwell i höger hörn också.

Inga kommentarer: