torsdag, juli 17

mayday! mayday!

Okej, det skulle väl ske förr eller senare..min burk har packat samman. Förmodligen ett win32virus. Den uppför sig som om den har alzheimer. Jag kan inte klicka, inte flytta fönster, inte surfa, den öppnar inte mappar...stackars LSD har fått röda hund. (för er nya läsare; min dator heter LSD. Loos SuperDator. Haha)
Jag klarar inte den här sjukan utan assistans, så nu är bästa Patrik på väg över för att hjälpa mig.

Fram tills dess att LSD är frisk kan jag inte logga in på msn, inte spela wow och inte nåt annat heller för den delen. H's dator är här, så jag kan skicka maydaymeddelanden, men det är också allt.

Vi ses när jag och LSD tagit oss ur pestens tid.

Btw, jag träffade Sara igår, fy fan, vi har snackat på nätet i evigheters evighet, men inte lyckats ses förrän igår, det var helt lyckat. vi käkade blåbärspaj som jag lagat, för hon fyllde år. och drack rödvin som hon hade med sig. BÄSTA PÅ LÄNGE!

Inga kommentarer: