måndag, december 15

Bakvänd smiley

Alltså, jag tänker bara statuera en sak. Du som kom på det här med att VÄNDA på smileysarna, så de skrivs (: istället för :) , du tyckte du var så jävla clever, eller hur? Du kunde inte komma på något EGET och var så förbaskat sur för att du föddes typ 20 år för sent för att ha uppfunnit dem. Så nu uppfann du den bakvända smileysen som nu hälften av internetanvändarna också börjat köra på, medan hälften stannar kvar i gamla vanor. Du kommer aldrig få mig att använda din bakvända smiley. FÖR DEN ÄR BAKVÄND, DICKWAD!

Sådär, det kändes skönt att vädra det här viktiga ämnet. Tack.

3 kommentarer:

T e s s i. sa...

haha, jag håller helt med dig. aldrig aldrig aldrig går jag över till bakvända. så det så. God Jul !

Anonym sa...

HOHOOO
Underbart!
God Jul För Fan :-)

deeped sa...

*asg* Jag håller med dig men du lyckas göra en briljant postning om det :D