lördag, april 15

Ms.Hangover

Oh dear, jag gick ut och blev sådär skitfull igår. Ni vet sådär jag-skiter-i-allt-och-spöar-mina vänner-full. Blev tack och lov omhändertagen av R som släpade mig genom gamla stan, gav mig vatten hela natten och såg till att jag inte kräktes på fel ställen. Har spenderat veckan hos Chefen, jag har ett gästrum där som jag huserar i. Pratat mycket i telefon. Träffade på Mr.M vid t-banan igår och öl följde senare med J, S och Grabbarna. Slogs lite, det känns i min vänsterhand. Den är faktiskt lite halvtrasig. Minns nu att jag hade skojslagsmål med grabbarna och sparkades med J, och fick beröm för min roundkick. Vaknade i Gamla Stan, man kanske ska göra det till en vana att bli sådär full med tanke på vilka fashionabla kvarter man hamnar i.

Jag har så mycket att berätta, men jag vet inte hur..riktigt nu.
Och allvarligt, jag skakar. Jag är en amöba. Är den här skiten verkligen laglig? Fy fan för alkohol. Den får ni ta och behålla. Vet att jag inte borde dricka alls eftersom jag inte har någon tolerans,men det här är ju löjligt.

Soc har skickat ett jävla brev; "då du är misstänkt för narkotikabrott har vi bokat en tid till dig". Jag är inte misstänkt längre, fuckers, jag har fått strafföreläggande, dessutom; jag har inget på soc att göra, jag klarar mig själv och har alltid gjort. På den tiden då jag verkligen behövde hjälp så kom det ingen. So keep the change, Idioter.
Fått brev från T i fängelset. Stackarn. 2 år och 3 månader fick han. 1,2,3 to you my friend, vi tänker på dig.
1,2,3...

Inga kommentarer: