onsdag, april 19

Springshopping

Shoppingdag idag. Fashionabla inköp och jag och Stella och bror och John gör en "friends"-parodi på stan och alla stirrar när vi för de mest vansinniga konversationer ni kan tänka er. Gud vet vad som hände inne på McDonald's, vi skiter i det. Fick tag på precis det jag ville ha, men är slightly missnöjd med jackan. Däremot sneakers, halterlinne, linnebyxor och hood.

Alltså, jag vet att alla mina noteringar verkar irriga, kaotiska och som om jag lever ett lite mer dramatiskt och vrickat liv än jag gör, men allvarligt; jag har faktiskt skaffat mig fast arbete och snart också en fast, egen bostad. Så fort jag kommer i ordning med de tu kommer förmodligen livet att se än mer udda ut igen, då jag kommer kunna pusta ut och andas i en egen sfär. Därefter måste jag bearbeta en massa saker, och..ni vet. Det är mycket att göra, fast jag tänkte...nä, det var inget. Jag sitter faktiskt mest vid mitt block om kvällarna och antecknar.

Imorgon ska jag på EEG på Neuro, wish me luck.

Schh
schh
..låt hjärtat vila.

Inga kommentarer: