lördag, april 22

Ursäkta mig men!

Nina ska ha mig till att sitta i negertältet. Där ska jag enligt uppgift bedriva någon form av ganjarökning, oklart med vem. Märk väl nu att jag inte själv använder epitetet neger som beskrivning på en person, mig är det faktiskt skitsamma, men jag måste ju för fan få beklaga mig, och mitt i ALLTIHOPA så skriver nåt jävla "par 76" helt SJUKA meddelanden till mig på qx, läs för fan själva, nerifrån och upp och inte uppifrån och ner då, jag pastar meddelandehistoriken:

"Vi har språk problem... jag inte heller !!!! just nu i allafall menar och aldrig utan min fru!!!! Principer först och känsla från människor är grejer som orsakar SEX ;)

06.03 2006-04-22 skrev Heroine:nej, jag är inte intresserad av sex, men tack ändå.

05.58 2006-04-22 skrev par-76:veta vad finns i din huvve... huradana person du är o veta om vi har nåt gemensam???? hun sover men menar vi tre!!?? om du e intresserad så sex är sista vad jag tänker just nu!!!!!!!!

05.53 2006-04-22 skrev Heroine:vad är det du vill egentligen?

05.52 2006-04-22 skrev par-76:min huvve verkar vara en bumerang!!!!

din utseende???? inget men jap e finne o språk e inte min bästa sidor... fulla oxå?? Javisst!!!!! Finne förstor!!!! Vill inte vara otrevligt eller nåt men har levad livet nån gång här i jorden och vill uppleva????? eller nej????? samma saker som hade där i FINLAND!!!!!!! du?????

05.31 2006-04-22 skrev Heroine:förlåt mig, men vad är det du försöker säga egentligen? lite problem med språkbruket eller är du full? och vad har det här med mitt utseeende att göra?

05.29 2006-04-22 skrev par-76:jag har lärd mej att alla kemikaler ändrar din själva dej!!!! På nåt sätt... tänk rökare, speedare, horsepower, och allt annat!!!! DIN BETEENDE FRAMFÖR ALLT!!!!!

05.21 2006-04-22 skrev Heroine:chemical utseende? va? nä nu får ni förklara.

05.17 2006-04-22 skrev par-76:bara chemical utseende??? dolc, tram, trad, hjälper inte... sub???? drogrika dagar hälsar vi!!!!!!"

Vad är det för FEL på folk?
Jo, alltså, jag är alltså förpassad till att mata både elefanter och att hänga i negertält. Mina vänner har tokdissat min förmåga att bestämma på egen hand.

Som vanligt så är det inte tjejen som pratar som skrivit brevet.

Inga kommentarer: