söndag, april 2

Sunday walk

Åker in till stan och promenerar och tittar efter kläder. Inte för att jag har råd med några; det är bara kul att titta. Har hittat skepparjacka, sneakers, en grym ring, en klänning och ett linne. Allt jag behöver nu är bara en karl som matchar, vad kostar en sån? haha.

Träffade ¤ i typ en kvart, han var skäggig och lycklig. Vi går sida vid sida genom stan och tittar på saker och han går tätt intill mig; jag är glad och skrattar; han berättar. Bara det ger mig energi.Därefter går jag från Hötorget till Karlaplan och hälsar på stellah, vi har en Big Brother-pakt; ikväll är det BB Live! det är det enda vi har att snacka skit om nu för tiden.

Jag grälade med narkotikaroteln om det här med Redline-påsar. De kallar det redline, jag kallar det ziploc. För det heter faktiskt så. Sedan skulle de ha en utförlig förklaring kring hur jag VET hur det heter så och vad jag "fått det ifrån", så jag får förklara att som tekniker så kommer det ganska många kretsar och sladdar i dessa påsar och man behöver faktiskt inte känna till namnet på somliga saker enbart för att man är knarkare. "Jag föddes med begåvningen att själv förskansa mig information och jag är inte helt jävla väck i huvudet så jag gör det också" sa jag. Fan, de ska ha info om hur man lyckats VETA att så kallade "redline"-påsar finns. Jag är MÄNNISKA och TÄNKER SJÄLV, era jävla as!

Jag mår bättre och är hemma hos stella och myser. Har nu en temporär telefon med ett temporärt nummer, somliga av er har fått det.

I veckan kopplar jag in min egna dator i mitt föräldrahem så då blir det ös.
Och tack för alla fina kommentarer och kramar, det gör verkligen jättemycket.
Love,
Er Loo.
Bild: Jag och K, min bästa gay froghag. Innan vi blev destroyed by the truth. Tack för ditt stöd, Mr Pulse. Och mina kära TBC-members som skriver så fina saker; Ni är guld värda.


Inga kommentarer: