tisdag, maj 13

Influensa

Ååh fy fan.
Fyy fan.
Ni har ingen som helst jävla aning om vilken fruktansvärd maginfluensa jag har fått.
Mitt hem ser ut som helvete. JAG ser ut som helvete. På tre dagar har jag tappat 5 (!!) kilo och jag är helt likblek. Jag får inte behålla mat. Jag kan inte sitta upp, inte ligga, inte stå. Jag har knappt sovit på 2 dagar. Jag har ont överallt. Jag fryser, jag skakar, jag svettas. Jag har krypningar. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Herregud. Mitt stackars barn, tack och lov att han är kung på att roa sig själv (han är besatt av TV:n. Han älskar skilda världar och TRAVET.. herregud). Jag springer till toaletten om och om igen, det ger aldrig med sig.

Jenkan kom förbi med blåbärssoppa och tog tag i HELA min disk. Hon är fan guld värd.
Om ni ursäktar, nu ska jag lägga mig ner och dö.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Hittade nyligen hit via Mård.

Krya på dig. :)

Loo sa...

Man tackar! välkommen tillbaka om du hittar något intressant!