lördag, maj 3

Lägg ner?

Åsa, snälla. Sök hjälp. Dina blogg-attacker har liksom ingen verkan.
Det är uppenbart att du inte riktigt förstår det svenska språket. Lägg bara ner. Du kommer ingenvart med att sitta och skriva elaka kommentarer till mig. Jag förstår att du utsett mig till något riks-hatobjekt för att jag vid ett tillfälle hånglade med en snubbe du gjort slut med, för typ hundra år sen, men nu börjar dina stalkertendenser och dina överdrivna postningar liksom svämma över. Jag publicerar inte skiten. Det kommer inte att hända. Jag fattar inte vad du tror att du ska få ut av att sitta och tala om för mig vilken dålig människa du tycker att jag är, för att i nästa sekund sockersött i din post tala om för mig att du tycker att jag ska leva och vara lycklig..Jag vet faktiskt inte vad du vill, förutom att få utlopp för din intrigerande, konfrontativa personlighet. Jag skulle normalt sett inte ägna någon så mycket uppmärksamhet i två egna bloggposter men det verkar inte som att meddelandet går fram riktigt. Om det fanns någonting du kunde få ut av det här så är det ju en sak, men det gör det ju inte.

Här har du lite länkar som kanske kan vara nyttiga för dig:

Psykakuten - Vårdguiden

Webhealth- Gratis psykiatrisk rådgivning på internet.

Vårdguiden - Om Psykisk ohälsa

En guide angående stalkers på internet och hur man upptäcker dem - känner du igen dig?






1 kommentar:

Anonym sa...

är det inte du som söndrar och härskar?