måndag, augusti 11

Bubberiet kryper

Bubberiet kryper!
Eller.. hasar iallafall..
se det här!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla Bubberiet

Man önskade inget annat än att de skulle krypa men så fort de blir lite rörliga så önskar man att de låg kvar på sin filt..

They are everywhere och man inser att de "lugna" dagarna är över..

:)

Kanske ni kan komma till oss i helgen??Fika? Middag?
Lördag är jag lite busy men söndagen funkar..Kan ni?

Maja baja sa...

Ohhh.. jisses.. det är dags att ses.. jag har gett Cian förslag om att de ska komma förbi mig på fika på söndag, och att de skulle packa med dig och lilla sötnosen så att ni alla får njuta av mina hembakade alster...

KRAM

Fejdan sa...

Fan vad tidig han är, visst är han? :)

Loo sa...

fade > jag tror det! :) Men det beror väl på om man jämför.. :) eller, jag vet inte, hur gammal var din?

Fejdan sa...

Xander kröp när han var sex månader och det tyckte vi var APTIDIGT. Han satt liksom inte ens själv då. Det känns som att Alexander är riktigt tidig med att ta sig fram. :)