söndag, augusti 31

Ouzoskadad


Åååh vad trevligt jag hade igår. Träffade en massa nya människor och enjoyed myself. Drack ouzo. Ingen bra idé. Jag började svamla om frityrsmet och blev (tydligen) kär i liselotts arbetskamrat. (Minns det dock inte själv..sic!) K tog hand om mig, så jag sov hos honom i Bagis. Idag vaknade jag med en fantastisk baksmälla. Jag och K låg och tog oss för pannorna och gnällde och åmade oss. "uuuh.. uuuh.." Ett uppskrapat knä har jag också. Tur man har så fantastiska vänner så att man blir omhändertagen av världens bästa K när det är hemgångsdags.

Baksmällan vet inga gränser. Ikväll blir det cola zero och wow för hela slanten.
Och som jag saknat mitt barn. Imorse var separationsångesten påtaglig, för både honom och mig. Han hade suttit och ropat efter mamma.. älskade liten! Nu sover han tryggt i sin säng och jag har hållt honom intill mig hårt en lång stund.

Bild: Vilken bra fotograf man är med en massa ouzo i magen.. eller inte.

Inga kommentarer: