tisdag, augusti 26

I don't need a man to make it happen

HA! Jag har fått så jävla mycket gjort!
Jag fixade insatsnyckel av pappsen så idag gick jag upp i ottan med lille alex som satt på mig och skrålade i maximala toner, klämde mig på kinderna och skrek "WAUWAAA!" WAUUWAAA!" (= mamma för i helvete, gå upp nu din sömntuta, jag vill leka!) Därefter bryggde jag kaffe och städade huset, skruvade isär alex säng, skruvade ner sängbotten, skruvade ihop det igen, drack mer kaffe, dammsög och moppade alex rum, satte upp hans nya sänghimmel (blå med stjärnor), satte upp hans nya ljusmobil, dammade och fixade och bytte alla lakan. Därefter disk och matning, sen hann alex sova en stund, mat igen och sen kom assistenten från barn och familj. Vi åt lunch och pratade om barnuppfostran och olika förskolor runtom här. Därefter strosade jag runt på jakt efter en liten barnlampa eller annat snajdigt, hittade ingenting jag ville ha. Sen mötte jag min ex-svärmor på konsum. Jeez. Vi pratar inte mer om det.

Jag är helt död. Tisdag nästa vecka blir det vårdmöte om subutexbehandlingen! yay!
I don't need a man to make it happen. Kan själv.
Om ni ursäktar, jag måste mata mig med hjärndöd underhållning. Alex sover i sin nyfixade säng och jag har en säsong av House att plöja.

11 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
T e s s i. sa...

bilder på det fixade rummet, önskas! Har ni avanserat över till sittdelen nu? Jagbörjar bli sugen på den nu.. tuvo ligger ju och gör sittups i liggdelen, kanske börjar bli dags att låta lillfröken sitta.

Loo sa...

anonymous bosch: Jag har ju några stycken av de där exen, så du får gärna förtydliga vem du pratar om :)

tessi: Det kommer!
Ja, det har jag helt glömt att ta upp i bloggen! sittdelen har varit i bruk i snart en månad! :) Bilder kommer :)

T e s s i. sa...

så då började den använad när alexmannen var cirkus 5 mån?

Loo sa...

¨runt 6, han är ju sju nu :)

Fejdan sa...

Hoho, din blogg är nominerad till brilliant eller hur det nu var... I min blogg. *fniss*

T e s s i. sa...

hej jävlar vad tiden går, hinner ju inte alls med.

T e s s i. sa...

Jag vill hur som se kort på denna saligt fina kärra, snarast. :) o rummet meeed. Kanske snart en videoblogg? Ja ja jag ska icke tjata !

T e s s i. sa...

du står i min blogg och jag glömde ju skriva att man skulle skriva till dem man utmanar men fuck it, nu är det sov tid sedan länge. :)

Anonym sa...

Menar du inte insexnyckel?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Insexnyckel

Loo sa...

anso > so true! haha, insatsnyckel.. var fan fick jag det ifrån? är det till en insatslägenhet då eller? LOL