lördag, augusti 9

Hjälp! Vad gör man med sina bröst?





Alltså, jag skulle typ gå igenom lite kläder och så inför imorgon då jag har barnledigt och ska ut och ha det nice med Krister och Freakie. Och så gick jag förbi spegeln. Och stannade där. Och så fick jag syn på mina tuttar. GOD THEY'RE HUGE! Dom är ju typ som the attack of the... ja, nåt jävligt stort! När fick jag dom här? Vadå, jag bara fick unge, och så fick jag dom här? Vill jag verkligen ha dom här tuttarna? Vad ska jag med dom till? Men herregud, jag kommer ju suga på biljard.. alltså, ni som förstorar brösten: Ni måste ju vara tokiga, vill ni ha såna här? Klotrunda balubas under hakan? Ska det vara sexigt då eller? Vadå, måste jag ha urringat och visa upp skiten nu också? Men herregud, jag är inte snygg i typ spetsBH! Jag har alltid haft sportBH:ar och coola rejvtoppar. Hur fan ska jag kunna anpassa mig?

Så jag visar väl upp skiten, men jag mår inte bättre för det.
JAG VILL INTE ha dom här!!
Nu blir det hårdträning. Så här kan jag inte ha det. Jag ser ju helt skev ut. Shit. Jag vågar knappt gå ut.

Hjälp! Tänk om folk får se dom imorgon. Ska jag bara visa upp dom som en proud mama eller ska jag försöka täcka? Är det linda eller puffa upp som gäller? HJÄLP! VAD GÖR MAN MED SINA BRÖST? Jag har aldrig fattat. De dög inte till amning. De har aldrig dugit till nåt. Förutom att lite folk har klämt på dom i sexuella sammanhang. Men det är ungefär det. Vad gör man med dom? Har ni några tips? Vad gör ni med era? Skicka in alla råd ni har, jag är desperat här! JAG HAR BRÖST och dom är HUGE!! HJÄLP mig då!

(Bild: jag försöker se glad ut med bröst och allt. Hur går det? syns det att jag är i chock?)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar för att du gör det bästa av situationen och stolt visar upp dem. Tids nog hänger de vi naveln i alla fall och då kanske du ångrar att du inte flashade de när du kunde! :)

Fanny sa...

Du ser jävligt hot ut. Bit ihop, sträck på ryggen och njut av barnledigheten!

Fanny sa...

Du ser jävligt hot ut. Bit ihop, sträck på ryggen och njut av barnledigheten!

ettendakaos sa...

Du ser bra ut...

Fanny sa...

Oj, ser att jag kommenterade fel inlägg. Sorry, jag är mitt uppe i flytt och känner mig totalförvirrad. :)

Anonym sa...

jag tycker du ser sexig ut och ska bära din snygga urringning med grace!

Anonym sa...

jag tycker du ser sexig ut och ska bära din snygga urringning med grace!

Anonym sa...

Du är skitsnygg jag vill ha dig