torsdag, mars 26

Mini-update

Damn vad jag fyndat på loppisar de senaste dagarna. Min sabla digicam har ett dött batteri så jag kan inte föreviga dessa fynd, men jag ska finna på råd! I detta nu ska jag och Bubberiet ta oss en promenad till Rusta i Barkarby för lite seriös tapet - och - färgspaning. Livet är underbart just idag; vi har haft en aktiv vecka hittills och jag tänker inte gå ner i varv. Man måste fan passa på när man har energi. Jag har också shoppat reafynd till Alex för nästan ingenting. Ett Burberryskärp för småknoddar som Bubb för ynka 75 kronor, det kallar jag för rea. Älskar Burberry, det är brittisk landsbygd, oljerockar och gedigenhet, tidlös design och dessutom otroligt könsneutralt. Idag ska vi invadera Barkarby, och vi gör det gående! Jag har faktiskt latat mig lite med träning och mat på senare tid, jag har tryckt i mig kladdkaka och gud vet vad, nu måste jag kompensera detta tröstfrossande med en rejäl bensträckare. Återkommer. Dessutom har jag en provrecension för TheCritics.se att slänga iväg. Vi får väl se om de hissar eller dissar mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle oxå behöva börja springa på loppis eller auktion! Har en dröm om och hitta en speciell växasäng till min dotter som ser så där sliten och gammal ut. Har inte hittat nåt liknade i några affärer! Trevlig helg!