torsdag, januari 21

Du är inte så jävla kaxig nu va, Loo?

Fuck, jag avskyr att hamna i sådana där jävla meningsutbyten som vi har ibland, jag och O, om allt och ingenting. Är det normalt i ett förhållande eller? För jag har typ insett att jag inte vet ett skvatt om relationer för jag har ändå bara knarkat bort dom allihop och inte fattat ett skvatt om varför snubbar inte pallat med det påfjuttade yrvädret som var borta flera dagar i sträck, dök upp och var mysig några timmar, sov 14 timmar, vaknade och försvann igen. Man är nog inte direkt girlfriend-material då, nej.

Och alla jävla tankar jag får i huvudet om det ena och det andra.. inte bra. Inte bra. Det är så jävla jobbigt att helt plötsligt bry sig om vad den andra tycker om en. Och jävligt jobbigt att inte bara ta saker för givna och slappna av, utan vara som en spänd fiolsträng hela tiden.

Fan.. allt det där med att man typ stannar i utvecklingen när man börjar knarka. Det trodde inte jag var applicerbart på mig.
Det var fel tänkt.
Gör om,
gör rätt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen mig så mycket i detta Loo,är en tjej på 31 år som har knarkat i 16 år har jag heller ingen susning om hur en relation ska vara. Jag sabbar det alltid. Konstigt nog har jag mött min överman och är nu gift med honom.Jag rår inte på honom och han kan hantera mig." Det krävs en galning till att ta hand om en" .. Lycka till

Loo sa...

Åh tack gode, det finns fler, och det finns ljus i tunneln! Tack! :)

Anna sa...

Ursäkta men jag fick ett skrattanfall... Ja kanske finns det bara du och jag,vem vet. Det är bara att spela tam och se glad ut. Jag samlar allt på lager och släpper bomben sen när jag har tröttnat på karlfan. ;)men visst finns det ljus i tunneln

Loo sa...

HAHA! Nu är det min tur att skratta mig fördärvad, för jag känner igen det där sättet att tänka.. det är alltså du och jag och det här förbannade förhållandet, som vi nota bene inte har med varandra! Perfekt, nu har jag iaf en partner in crime!

Anna sa...

hahahaha,jag dör,du har räddat min natt som jag för övrigt tillbringar med att ta hand om psykiskt sjuka människor!!! Go figure,JAG av alla människor. Försöker även bestämma mig om jag ska blogga eller inte,men ärligt talat så tycker jag att "jag kan aldrig göra det lika bra som Loo så wtf is the point". Men fy fan nu låter det jag som att jag är din stalker, jag LOVAR det är jag inte-bara lite allmännt rubbad. =)

Loo sa...

anna, om du är min stalker, då är du den bästa stalker jag någonsin haft! Jag tycker att du ska blogga, de psykiskt sjuka är väl ändå så nerflöddrade och lyckliga (dom jävlarna) så de behöver dig ändå inte, skriv människa, berätta hur du gör med mannen (nej, inget SÅNT) för att få det att funka så att jag kan läsa manual när det kniper! (och fan vet att det kniper. Det kniper ordentligt!)

Anna sa...

Lydde ditt råd angående bloggandet,men startade dock en ny blogg.