tisdag, november 22

Två dagar i mörker

Eftersom det har varit jävligt mörkt på sistone (jaså, har ni också noterat det?) så har jag inte fått ljus. Och mörker gör att jag drömmer och går ner i dvalor. Så vad drömmer jag om? Jag drömmer om den där satans jävla människan, jag är hemma hos honom och ligger på övervåningen och någon kommer in med istappar mot nacken, de utsätter mig för saker och det enda sättet jag kan komma ur det på är att låtsas sova, det är ett prov. Han och jag samtalar senare i en pool. Jag har en mycket sexig baddräkt på mig a'la desperate housewives, svart med någon slags ..strass på. Jag ligger i polen och plågas medan han simmar runt mig och berättar att det var bäst det som skedde. Hans far och jag blir goda vänner, för jag måste ju bo i hans hus. Jag måste bo i hans hus och se dom gå ut och in, de där människorna. De talar aldrig med mig. Jag sitter och väntar på att han ska komma och tala med mig.

My hands
they're small i know
but they're
not yours
they are my own
and
i am never broken

Jag är mr Gonzo's personliga strippa, hans hemmafru och hans *****-kompis. Det är dags för honom att börja skryta snart.
Nu ska jag ut med R och fira att han blir mediemogul.

Inga kommentarer: