tisdag, juli 24

BEBIS goddamnit

Ja, herregud. Skandalblondinen Fröken Rosing har visst gett sig ut på krogturnén "The bitch tour" (!) bland Sveriges blandade förorts/småstadssunkhak. Det är inte själva nyheten som förvånar mig, utan snarare det faktum att hon sätter stor ära i saken, faktiskt så stor ära att hon valt att filma det hela som en slags DV-kameraföljetong på webben. I första avsnittet ser vi hur spännande Linda tycker att det är att tillsammans med Fadde inleda denna globala, stjärnspäckade turné på innestället "Harrys" i Eskilstuna.

Det är beundransvärt, jag vet inte var jag ska ta vägen.
Se själva: http://bubblare.se/movie/the_bitch_tour_del_1/

Idag kom tre av böckerna. Jag jazzade igång läsningen med Graaf's självbiografi. Hittills är jag väldigt förvånad; hon kan skriva och hon är mycket noga med små detaljer som fångar storyn och som liksom ökar bildsinnet en hel del. Helt klart hittills väl spenderade 39 kronor. Vi får se om "Ego Girl" och "Sanningen om diamanter" kommer att vara lika gripande.

För övrigt har jag köpt en sådan där förbaskat populär bebis-tröja, med BEBIS tryckt över magen, så nu kan jag stolt visa mig på stan och liksom skylta med graviditeten utan att det råder tvivel om att jag är just gravid, och inte bara tjock över magen. Praktiskt.

Inga kommentarer: