tisdag, september 11

Lock target

Första samtalet med mamma på evigheter:

"Mamma! Var fan är du? Jag har inte fått tag i dig på nästan tio dagar!"
"Äh lilla gumman. Jag är på den där gatan, du vet"
"Vilken jävla gata?"
"Och så fick jag min väska stulen. Sova ute är fan inget vidare"
"Jag förstår. Men vilken gata?"
"Den där gatan jag alltid sagt åt dig att du ska ge fan i"
"Aha..den gatan"
"Det är inte som du tror"
"Nähä?"
"Det finns ju folk som vill bli sodomiserade och du vet, dominerade och sånt också"
"Säger du det?"
"Häromdan fick jag två och fem av en kille för att se på TV med honom. Han går på nervlugnande medel"
"Se på TV?"
"Ja. Han körde mig till Hässelby och vi kollade på TV och jag höll om honom och låtsades vara hans mamma i en kvart"
"Fy fan vad vidrigt. Då skulle jag hellre ligga med dom"
"Tänk så olika vi är"
"Tänk"
"Mamma. Jag har gjort ultraljud. Det är en pojke. Jag mår bra"
"Det är inte bra, Loo"
"Vad är inte bra?"
"Det är inget vidare. Med någon av oss"
"Kanske"
"Jag har en kund nu. Jag älskar dig lilla grodan!"
"Mamma snälla hör av dig så jag vet att du mår bra. Kan vi inte gå och äta hamburgare?"
"Jag ringer! Puss puss!"

Sorg.

Inga kommentarer: