lördag, september 15

Paket!


Ååh, jag är så bortskämd.
Här dyker mamma upp med ett paket. Från Lush, ni vet, det där sjukligt dyra företaget som gör tvålar och cremer och grejer som kostar skjortan. Jag fick deras "Star"-paket, fullt med badbollar, "Honey i washed the kids"-soap, handkrämer, scrubs, ja, ni fattar - allt sånt lyxigt som bara är rena skämma-bort-grejen. Hela lådan kostar över 900 kronor, jag bara satt och vrålade när jag fick det. Jag har inte fått såna här lyxiga saker sedan..ja, jag minns inte. Nu är jag överlycklig! Och jag var bara tvungen att berätta. Självklart tog jag bilder på härligheten.

Idag var jag och träffade svärmor och åt paj, och lämnade handpenning på barnvagnen och härligheterna. Så idag är jag så spoiled jag kan bli. Daimglass i frysen, underbara,doftande tvålar i badrummet, isvatten till kvällsmål och mycket toksen middag med mamma väntar mig nu.
Åh, det var så precis vad jag behövde efter allt jävla slit.

Inga kommentarer: