lördag, september 1

Kort Update

hBara så ni vet - jag mår fint, och en längre uppdatering kommer snart.
Jag har flyttat, jag och H har separerat, jag har gjort ultraljudet - är i vecka 21 + 2 idag - det är en pojke som väntat, och han kommer att få namnet Benjamin Alexander. Nu mera bor jag och H tre kvarter ifrån varandra och allt fungerar rätt okej. Mycket läkarbesök och ännu inget jävla internet, vilket begränsar mig vansinnigt. Inom någon vecka borde jag vara up n' running.

Tills vidare är jag överygade om att alla, inklusive mina härliga antagonister här nere i kommentarsfältet, har det gott utan mig och att allt blir blommor.
Nu ska jag ta mitt gravida lilla arsle mot lägenheten.

PS. Ella påpekar att vi de facto ska kolla på Happy feet ikväll. Det är sånt man får göra när man inte är ett partydjur och har mage större än Atlanten

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är det vettigt att bli gravid med någon man inte ens kan hålla ihop det med under graviditeten?

Anonym sa...

Är det vettigt att anta att Loo är en spåkärring och kan sia hurvida ett förhållande ska hålla eller inte? Jackass...

Anonym sa...

jag måste bara säjja att det du skriver är ruskigt bra!!!! snubbla in på sidan av en slump! kan inte sluta läsa dina bloggar.... hoppas att allt går bra för dig nu!!!! lr de kommer det göra.. ;) /sandra

Anonym sa...

Har man varit tillsammans så himla länge är det klart man tror det ska hålla och då är det dags att bli gravid. Man kan väl för fan ge det ett år innan åtminstone.

Anonym sa...

Roligt hur alla blir moralexperter när de kan kommentera utan att lämna mailadress. Oftast extremt misslyckade människor som håller på på det sättet.

Eftersom jag inte vill ha er till min sida så väljer jag inte heller skriva mitt namn. Men Loo - bloggen är suverän, så snälla fortsätt.

Anonym sa...

Jag älskar dina bloggar.. När jag började läsa kunde jag inte sluta.. Helt maniskt kedjeläste jag dom.... /Fihja

deeped sa...

@kim. Du borde skaffa dig någon sorts vett. Och intelligens.

Loo. Du är saknad.