måndag, februari 19

The end

Han säger att min senaste blogg avgjorde saken. Han vill inte mer. Aldrig mer. Jag gjorde det dummaste man kunde göra som exmissbrukare, jag tog ett återfall och för det förlorade jag kärleken.

och jag gråter
och jag gråter
och jag gråter sönder mig

han har bestämt sig. Och jag gråter, Och jag gråter.
Han finns inte i mitt liv mer.

Snälla någon, ta bort den här smärtan, rädda mig ur den, hela min bröstkorg, sluta få det att göra så JÄVLA ONT, DET GÖR SÅ ONT! FATTAR NI? Jag sprängs! Jag började se honom som en del av mitt liv! JAG ÄLSKADE DIG

Varför..?
Varför får jag alltid saker för att förlora dom?

4 kommentarer:

Anders sa...

Så jävla aptokigt!
Karljäveln ger upp för ett återfall?! Sen lackar han ur över ett blogginlägg!
Var han medveten om att du är Loo!?
Kommer aldrig fatta mentaliteten som detta samhälle har i stor omfattning nämligen "vi straffar han/hon för dennes svagheter och svårigheter för då blir de starka och får enkla liv" när skall folk förstå att det inte handlar om att skärpa sig?!

TOKARG och då sitter jag ändå här och mår relativt bra. Loo, du vet ditt värde, du vet att din kärlek fan inte är att ta för given och att du inte förtjänar att behöva be om andras. I alla dessa situationer tror jag på att man måste se sig själv, man måste se sina starka och svaga sidor och älska dem, så jag säger: Älska Dig! Stefan kan uppenbarligen inte älska sig och därmed inte älska dig, han pallar inte trycket av att vara där för dig, orkar inte ta ärligheten. Ger mig fan på att han hellre hade sett att du ljög, uttrycket för verklig svaghet = oförmågan att tåla sanning. Han borde ju lita på dig just för att du berättade, för att du riskerade allt i strävan efter att vara ärlig!
KRAM som FAN på dig och upp med hakan du har jävlar i mig ingen anledning att se ner i backen!

berusning sa...

Kan inte säga att jag vet hur du känner. Men jag har fått känslan. Jag har varit där. Blev av med den bästa tjejen någonsin pågrund av tjacket. Dribblade bort kärleken till henne med kärleken till något annat. Då visste jag att jag nått botten. :(

Loo sa...

anders>>

jag tackar dig för dom orden, du ska fan veta att dom värmde. Mina tvivel på mig själv har varit enorma,och jag har ett stort hål i mitt hjärta som måste lagas. Men du har rätt. Det har du.

Tack som fan för allt stöd,o för att ni läser. Jag uppskattar varenda en av er läsare, och såna här kommentarer räddar min dag.
TACK!

Anonym sa...

fast det kryllar nog inte direkt av människor som är sugna på att låtsas vara stabila med någon som kan falla tillbaka till heroin. för det kan ju omöjligt v a r a stabilt då.

han kanske inte alls lämnar dig för att han tycker att det är äckel med just heroin, känslorna kanske snarare bara dog i och med att du tog det, i och med att det faktiskt är en jävla big deal (heroin alltså) - och det kan ju faktiskt inte han rå över.

vänder och vrider lite bara.