söndag, februari 11

in your lovin' arms

Det finns en egenhet i var människa som helt enkelt inte går att ersätta med någonting annat,det finns ingenting som kan bota en saknad efter något eller någon som bara försvunnit.
Du lärde mig. Du visade mig.
De senaste dygnen har verkligen varit rent kaos. Jag har förstört så mycket omkring mig. Det rena kaoset. Och det enda jag kan säga är egentligen förlåt.

Det jag fick lära mig att göra när jag va liten var att hålla tyct och vara söt. Och visst fan kan jag det än. jag kan stå däår med klubban i munnen och se ut som en hjälplös hynda som bara behöver omvårdnad och smisk,men där tar du fel,
Jag är pissed off right now, allt jag gjort den senaste tiden har blivit fel och det vet jag inte hur jag ska lösa. Jag försöker att verkligen få saker att fungera, men saker och ting tar över.

"Inside your arms im burning.."

¤. jag behöver dig. Jag behöver dig verkligen just nu. Jag håller på att trilla över kanten. Du behöver inte göra något för mig, bara vara där med din lugnande röst i fem minuter.
Please.
Jag ber sig.

All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow
And I find it kinda funnyI find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever hadI find it hard to tell you
I find it hard to take'

Inga kommentarer: