torsdag, februari 1

What it really, really means..?

Idag ska vi leka leken "What's up in Loo's mailbox" kontra "What's up in Loo's cellphone?".

Jag har blivit narkoleptisk. Jag har sovit flera dygn nu. Jag tror att jag behöver akut vård. Eller, jag behöver NÅGONTING SOM HÄNDER. Händelselösa dagar händer såna här saker. Jag hamnar i träda. Jag hamnar i..jag vet inte hur jag skulle avsluta den där meningen.

Pratade med Lott, som naturligtvis hade en massa att berätta efter helgen som varit. Det var en hel del, det. Jag tycker att det är så märkligt, att jag har ¤ så nära inpå, men så långt borta. Additionen går inte ihop.

Hur som helst. Idag fick jag en flashig inbjudan till ett sassy smink/hudvårds-mingelparty:

"Gör dig själv en tjänst och ta hand om dig själv för en dag, mingla med nya och gamla vänner och ta del av speciella erbjudanden! Vi bjuder på vin eller alkoholfritt alternativ, enklare tilltugg och fantastiska priser på våra skönhets– och hälsoprodukter!Generösa presentpåsar, som du bara inte kan vara utan, till alla som kommer värde 600:-!"

Låter ju underbart! Jag tackade ja direkt. Stereon spelar September - We can do it, blippbloppig eurodisco med tillförsikt. Jag tror jag behöver det, för känslolivet är fortfarande i gungning efter diskussionen med Lott. Inte Lotts fel att jag reagerar så starkt på vissa saker. Men skitsamma, nu fortsätter vi med mailboxen:

- Gästlisteförfrågan från Stereolounge - "Fredag 2007-02-02 / 17:00 - 01:00 / Drum N Bass med After WorkDj´s Quest, Reacta, Confidential & T-Tech lirar drum n bass. Samtliga från Full Contact. De gästas av Trickykid & Fonetik från Quiet Earth.Mellan 18:00 -19:00 lirar Dj Dawan lirar Drum N Bass och gammal Jungle!"

- Cocktail Club berättar att: "Fredag 2 februari NEAT & COCKTAIL CLUB MUSIC BATTLE ALL NIGHT LONG TEATRON vs NEAT (24.00-03.00)Kornél y Barbaro vs. Neat Tagteam TORNAMENTO (22.00-24.00) Kornél Kovacs vs. Neat Daniel
UPSTAIRS (22.00-03.00)Andreas Höistad & Ben Jr." - Kan bli en fet eftersläntrare på Stereolounge-besöket!

- Men - på Fredag gästas Tribalism av inte mindre än Marcus Stork : "Tribalism, Fredag den 2 februari 2007
Marcus Stork Andreas Hansson Anders / Bentobox Esteban Nunez Santi"
och jag har faktiskt både träffat och sett den här killen Live. Han är en KILLER vid spelarna, och fan också, jag som sa att jag inte skulle besöka Tribalism igen, och så kommer dom med en sådan resident. Det blir en knivig fredag, det kan ni lita på.

- Vidare rapporterar Luger att Bright eyes kommer till Sverige. Jag kunde inte bry mig mindre, men några av mina vänner och bekanta dyrkar ju de där deppiga typerna..kul för dom! Själv håller jag mig till uppåtsvingande klubbhouse.

//Slut på "What's up in Loo's mailbox!"

Okej, så vi kan gå till What´s up in Loo's cellphone? - Jag har ju varit narkoleptisk hela dagen vilket implicerar följande:

19 missade samtal
8 nya sms

SMS1: Liselott: "Ring mig när du kan! Kram!"
SMS2: C : "FISK!"
SMS3: V: "Ha! Ha! Du är så jävla skön! Och kåt! Jag med! Haha!"
SMS4: C: "Stesolid och snickers. Vad får man för det?"
SMS5: P: "Men din sovande hynda..vakna nu, nu kliver jag PÅ!"
SMS6: P: "Inte på dig alltså, utan PASSET!"

jag tror vi slutar där..haha. Min telefon är en samlingsplats för allsköns märkliga människor. Och min mail är en central för fest. Just nu kan det inte bli bättre. Mike Foyle ger mig fortfarande rysningar med introt till Shipwrecked, och mitt sinne är fullt av..
funderingar.

Som jag inte kan skriva ner. Gud vad jag önskade att jag kunde skriva ut dom här. Gud vad jag önskade att jag kunde berätta vad fan det är som står på. Men det går inte. Det är för mycket saker i omlopp - igen.

Tankens makt. Känns det igen?
Bild: Klubboutfit från 2005.




2 kommentarer:

Lisa sa...

Din blogg har blivit en daglig återvändande punkt! Skön läsning som attan...gillade ditt erkännande här nedan! Förstår att din känsla är underbar!! Kämpa på

Loo sa...

tjoho!! *dansar*