torsdag, februari 8

I hate myself for losing you

"Seems like just yesterday
You were a part of me
I used to stand so tall
I used to be so strong
Your arms around me tight
Everything, it felt so right
Unbreakable, like nothin' could go wrong
Now I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on
Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes
I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright
For once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together, but so broken up inside'
Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hangin' on"

Och han säger; "Jag är inte redo för ett förhållande just nu"
Och han säger "Det går inte att reparera just nu"

Så han går. Han går.
Jg flöddrar ner mig i flera dagar. 20? 30? Blå valium? Jag minns inte. Jag minns bara att jag återgår till självdestruktiviteten. JAG SKITER I VAD DU HAR FÖR URSÄKT! jag blev för inåt helvete kär i dig! Jag är det än! Och du kommer med klyschornas klyscha! Säg som det är, du är fortfarande kär i ditt ex, säg vad fan du vill, jag har mist orken. Jag orkar inte. Jag har försökt prata men du är så kall. Jag vet inte längre.

Jag kanske inte bara fungerar i par. Det är mig det är fel på.
End of story i vilket fall.
End of story.


Och den enda låten jag kan lyssna på just nu är förstås : VNV Nation - Beloved

Stefan..vad ska jag säga för att få dig att förstå..?

2 kommentarer:

Lisa sa...

Loo, fan att det ska gå åt helvete när det kändes så bra! Även fast jag inte känner dig, så önskar jag dig all lycka, för det är du värd! Försök kämpa på, även fast det kommer en jävla motvind - man blir stark av det - bara tiden kan utvisa!

berusning sa...

:( Tråkigt att höra, hoppas det löser sig. :S