torsdag, februari 1

PostPostPost

Detta är en Post - Post - Post. Hajar ni? En post efter posten. Fy fan vad klipskt av mig. Haha. Skitsamma, det jag ville berätta om var faktiskt lite om hur veckan har varit.


Nån gång mellan Måndag och Onsdag hade jag och V "Gomfdagar". Gomfdagar inrättar sig inte sällan efter en tung partyhelg med sex, våld och rajtantajtan, och om ni läst mina senaste postningar så anar ni säkerligen att ett visst mått av både dittan och dattan varit centralt under vilodagarna. Ni förstår; när andra vilar, då smider jag järnet. När ni ligger och sussar och har ångest för att ni ska upp till era arbeten klockan sex, då sitter jag och lullar i ett hörn och skriver lömska texter och röker cigaretter som aldrig förr. Det är Loo Au Naturale, att vara dygnetruntdekadent hynda och att liksom frossa i livet. Knullar man så knullar man. Dansar man så dansar man - och; om det nu ska ätas - då äts det.

MA dök som sagt upp här med en intrikat, tung bok och varsin STOR sushi. Där ungefär, började det hänsynslösa ätandet. Sushin sköljdes ner med enorma litrar av Cola Light (inget sockerberoende här inte!) och följaktligen - en semla. Sedan kom V över och jag gjorde vegetarisk lasagne med spenatröra vs grönlinsröra. Desperationen i mitt och V:s ätande fick sin kulmen vid tretitden på natten då jag bakade smördegshjärtan. Dagen efter rände jag och V runt på Konsum i Sundbyberg och åt direkt ur alla förpackningar vi såg. Jag hann dessutom inmundiga ett par-tre mums-mums och några andra delikata anrättningar som stod till bjuds i butiken. Därefter gick jag hem, åt upp all lasagne och stekte pannkakor till mig och Stefan. I min matvurm trodde jag naturligtvis att det var Sex jag behövde, så jag såg till att skaffa mig lite av det, efter pannkakorna och det gemensamma tittandet på Dödligt vapen 3, som jag inte sett på flera år och som jag skrattade hejdlöst åt. Efter att jag knullat gick jag upp för att stänga av datorn..och döm om min förvåning när jag är...just det - HUNGRIG!

Då var det inte sex jag behövde...nähäpp. Idag har jag bara ätit upp restpannkakor och två ägg, så jag bör kunna stå mig. Men nu sitter jag och MA på MSN och pratar om sushi, och det faktum att vi ska attendera en kinabuffé imorgon, och jag kan fan inte sluta tänka på mat. Jag kan för den delen inte sluta tänka på sex heller, ni vet, den där sortens hardcore-jag-skiter-fan-i-vad-som-händer-bara-jag-får-kuk- sex, vilket jag står för, det är fan inget att hymla om. Behöver man knulla så behöver man knulla, det är väl inget snack. Nu är det ju så att Mr.S inte är tillgänglig för den sortens aktiviteter i helgen så jag måste alltså ränna omkring, förmodligen i sällskap med V, och vara kåt hela jävla helgen, och följaktligen ÄTA istället, vilket inte är det bästa då jag gillar hela den revbenssmala konstitution jag har som ideal och inte vill bli någon Dunderklump.


Helgen blir hur som helst FAB. Imorgon ska jag och MA hämta ut mina nya snygga kläder från La Redoute. Det blir ett par underbart dansvänliga Byxor samt en riktigt grym topp från Pucca!

Här är full-länkar till mina fabulösa nya clothing. Tröja & Byxa - Fan vilken bra smak jag har ;)

Efter det ska vi som sagt äta kinabuffé och jag ska filma MA medan han spexar loss på stan, med digifilmkameran som MA lovat att ta med sig. På eftermiddagen/kvällen är jag inbjuden till Lillebror, som enligt egen utsago skall ha Flödderpicknick på sin matta. Allt i öfverklassens sanna anda i kombination med en eller annan flaska gott Vin, lite ost och annat dyrt. Vi ska kontemplera det ena och det andra, och det kan bjussas på en hel del skvaller också. Efter detta blir det klubb enligt förra postningen. En guess är att jag först attenderar drum n' bass-kvällen och senare Grodan. Men Mr. Stork lockar! Vi får se :)


Nu är det dags att chilla ner sig lite, inför morgondagens spex.




Inga kommentarer: