söndag, oktober 28

Ilandsproblem del II

Om ni undrar vad f-n jag håller på med så är det så här att vi fick vår digitalbox häromdagen. Det tog bara tre månader, men visst, nu har vi den. Och jag har alltså 147 kanaler. 147 jävla kanaler, smaka på den people. Nu har jag alltså ett helt nytt problem; Det finns för många saker att se på TV. Mitt surfande blir lidande. Jag ska verkligen träna på att snabbt knappa förbi The God Channel, för den gör mig fly jävla förbannad och jag gormar och skriker som fan i det när jag ser deras vrickade tablåer. Häromdagen diskuterade de om och hur man kan rättfärdiga sitt umgänge med homosexuella, inför Gud. Fy fan. Fy helvetes fan. Jag hoppas de brinner i helvetet. Ja, ni ser ju hur lack jag blir. TV är inte bra för mig.

Men nu får ni ursäkta, nu börjar snart Priscilla - Öknens Drottning, på TV1000. Ta-ta!

Inga kommentarer: