måndag, oktober 30

Damn cold night

"it's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you take me by the hand
Take me somewhere new
I don't know who you are but I
Im with you
Im with you

Why is everything so confusing?
Maybe Im just out of my mind..."

Avril Lavigne - I'm with you

Vilken otroligt spännande Lördag det blev! Satt och murklade framför datorn och hängde lite. Därefter mamma och därefter spektakel mitt i natten hos M. Han är den där sortens människa som man faktiskt genast gillar, på något sätt så finns det någon slags tankeverksamhet som är extraordinär. Vi hade det fantastiskt till klockan tidigt-på-morgonen och sedan somnade jag, trots allt. Vaknade i en oerhört varm tillvaro av att M var uppe och stökade. Ingen headache eller nånting. Åkte sedan via Engla, hem till mig där jag och Lott avhandlat helgen och fnittrat åt än det ena, än det andra.

Fredagen var kaotisk. Så är det alltid när kombinationen jag, ex eller annat pack kommer i kontakt med alkohol och annat skit. Inget mer sånt nu, min själ måste fan få vila lite.
Skickade ett sms och tackade M för helgen. Det är så frustrerande; sms är liksom det knepigaste som finns. Får man inte svar på dom antar man genast att den andra undviker en, och så målar man upp osanna scenarion framför sig. jagar upp sig deluxe.

Men på det hela taget...jag gillade min helg. Trots den ödesdigra fredagen.

Och jag kan bara lyssna på två låtar just nu.
Avril Lavigne - i'm with you - samt
Van Morrison - Stranded


Och så kommer ännu en monoton vecka, i det kallaste november.
Men kanske kan jag vända saker..ändå.



Inga kommentarer: