lördag, oktober 7

Stonebridge, stendött as fuck.

Kommer hem från mamman, duschar och klär mig. Pratar med lott om allt och inget och drar till vardagsrummet@GK och liksom står och suckar över att det finns tre sorters folk där; karlar i spänntröjor, hopplösa brudar i cheap monday-jeans, tights, och stripigt sönderblekt hår. Fy fan vad jag avskyr tights-modet. Inse faktum brudar; ni ser ut som hjälplösa våp annars. Med tights ser ni verkligen ut som idioter. Kombinera detta med guldskimrande ballerinaskor och ni har verkligen satt er själva på listan "knullbara våp som inte duger till mycket annat". Fast å andra sidan; de flesta brudar är ganska hjälplösa våp. Ni bekräftar er själva genom barn eller män, ni sminkar er och fixar er och står i timtal med bästisen och diskuterar hur ni ska få den eller den i garnet men när det väl kommer till kritan kan ni ändå inte kommunicera med män, ni vill att de ska sluta med alla sina så kallade "dumheter" för er skull - (det kallas INTRESSEN, din dumma jävla fitta, och om du bara vore tillräckligt intressant så skulle han säkerligen spendera mer tid med dig men allvarligt talat, hade inte du haft en fitta mellan benen vore du aldrig intressant nog att ens spilla öl på.)


Vi lessnade. Jag diskuterade med Lott om män överhuvudtaget. Hon refererar kvällen bättre än jag i det här avseendet. Kolla hennes Blogg

Liselott påstår att jag har "killer instincts". jag vet inte säkert vad hon menar men nu är jag röksugen. Mötte förresten en karl på krogen. Han hette Peter. Han frågade vad jag jobbade med. "Sopar gator och knarkar bort samhällets pengar. och så är jag ute på villkorlig dom för grov misshandel" sa jag. "Intressant. Har du sysslat länge med det?" sa han. Vilket bara bevisar hur mycket människor verkligen lyssnar på när man pratar på krogen.

Jag är bitter och trött.
och vet du vad, ¤. Jag tror inte att du har det där speciella längre som gör det värt. Jag tror att du är ett ganska fegt stycke människa och du får säga vad du vill om det. Du har gjort mig illa tillräckligt mycket nu. Jag är fed up.
Godnatt, stockholm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grov misshandel? Det var värst. Vad var det du gjorde egentligen?

Loo sa...

det du.