måndag, oktober 9



ååh, månadens Eargasm: Exakt 17 minuter och 50 sekunder in i mixspåret "A state of trance 263" med Armin van Buuren blir det riktigt, riktigt progressive-sexigt. Beatsen dundrar på med snygga short-slings och världen är nästan en underbar plats, speciellt på fyrans buss mellan Zinkensdamm och Skanstull.

Fruktansvärda mardrömmar inatt. Trots detta, vaken med tuppen. Finns ingen särskild anledning till det egentligen. Jag vaknade när LottLott gått till jobbet och kunde inte somna om. Ibland behövs där någon som rumsterar om medan man vilar.
Planen idag är att baka pitabröd och frysa in så lott har enkelt att fylla matlådor, och så att vi kan äta drägligt bröd den här månaden, för ska det bli något jävla fullkorn och osötat av så får man fan fixa själv. Har jag alldeles extra mycket tur får jag dessutom lunchsällskap idag.

Och jag är så förbannad för det här idiotiska EM-kvalet så det är inte sant! Vi blev rammade av en vidrig drös populistiska sverigeflaggetöntar på vägen till förfesten i Lördags. Och vilket PACK svensk fotboll drar till sig. Osnutna barnfamiljer med Sverigehattar. De låter. De vallfärdar ut till Råsunda för att se fotboll som om det vore någon slags familjepicknick och finns det något jag avskyr mer än populism, så är det barn.

Upptäckte just att jag fastnat på en vimmelbild ifrån i lördags också. Den synes här ovan. Hjelp!

Inga kommentarer: