lördag, oktober 28

Digifrutella

David Morales feat Lea Lorien - How would u feel (Philippe B Remix) dundrar igång förmiddagen på Söder och en snäv rapport från kvarteret här intill viskar om gårdagens underbara. Dagen kommer att bestå av att jaga diverse människor och se till att de gör sitt jävla jobb.

Jag somnade till slut, och vaknade under den blå filten. Rökpaus på balkongen i dunderkyla. Och grannen under mig sjunger Flashdance - what a feeling så jag tror hon är kär. Ingen kvinna sjunger på det viset om hon inte gått och kärat ner sig. It's a proven fact.

(Was it like you imagined
or did it feel like magic?)

Och jag älskar Matthew Dekay. Det pulserar överallt när dunderhiten "Digifrutella" vräker ner halva söder. Äntligen har jag laddat upp mr.ipod, så när jag åker senare kommer jag iallafall att kunna dunka på med bra musik. Vilket är en förutsättning.

Jag mår lite bättre idag, så jag ska försöka att inte känslosvalla för mycket.

Inga kommentarer: