måndag, mars 26

Chuck Norris

Sådana här dagar saknar jag verkligen mina närmaste vänner. De jag brukade ha, för de är försvunna nu. Lott är försvunnen. ¤ har lämnat staden för evigt och några av mina andra nära har jag bara inte hört av. Och det är väl det där med separationsångest igen. Dagar då benen inte bär mig ordentligt och jag ser H sortera tvätt iförd någon slags AIK-shorts och jag funderar på saker och ting samtidigt som de sorgsna låtarna lever djävulen i bakgrunden.

Fan, varför försvinner ni alla? Och jag kan inte låta bli att tänka att, fan Loo, det är trots allt ditt fel. You did this.


Katten kräks på H:s hela matta och det ska föreställa vårdag men allt jag är, är retrospektivitet.

Och CNC har fötts; Chuck Norris Crew. Frågan är bara hur stora framgångar vi kommer att röja?

Inga kommentarer: